2012. január 18., szerda

Titokzatos torony - akvarell - 24X34 cm - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Firtkó Endre vagyok.
Kisgyerekkorom óta rajzolok, festek. A sors más pályára sodort, de a 90-es évek elejétől a munkám mellett egyre több időt szenteltem a szenvedélyemnek. Autodidakta módon képeztem, képzem magam. Főként olajfestményeket készítettem, de színvázlatokat sokszor készítettem akvarellel is. Az utóbbi időben intenzíven foglalkozom az alkotással. Az akvarellezés előlépett elsőszámú kedvenccé. Sok képet festettem ezzel a technikával, melyek szép számmal találtak már gazdára. Köszönettel veszem, ha kedves látogatómnak tetszenek a képeim, mert az esetleges anyagi haszonnál fontosabb, hogy örömet szerezhetek és az elismerés nekem is erőt ad a további munkához.
Ez a 24x34 cm-es képecske a kisvárosok idilli hangulatát idézi. A kép kikiáltási ára nem tartalmazza a keret és paszpartu árát. Személyes átadás esetén segítséget tudok nyújtani a kedvező árfekvésű keretezéshez (az üveg törékenysége miatt nem postázok kerettel). Ha tetszik a munkám, kérem, tekintse meg egyéb alkotásaimat is.


Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-24 16:30
. Titokzatos torony - akvarell - 24X34 cm - Jelenlegi ára: 4 500 Ft